昨天考完试咯~

真的感觉好像放下一块大石啊!

康本来讲来酒店帮我打气的哦... 我真得很开心!还感觉蛮sweet tim~
不过天不作美,他生病了睡迟了……
但是我还是很开心啦~他又不是故意不来hor... =P

考试还算顺利吧!要等三个月才知道成绩……@@

**** **** ****
丽欣刚刚打给我了哦……叫我出去了~ 我答应了她咯!
不过呢,就有种感觉,好像 T-Shirt 的歌词那样……
“ Tryin to decide, tryin to decide, if i really wanna go out tonight coz
I never used to go out without you, not sure i remember how to...”

哈哈哈哈哈!! sot blak 了 XP
不过说了又好像是……我今年每次出街都是跟他的咧!哈哈哈~
erm.. 穿什么衣服呢?我穿衣服麻麻的wor... xD
呵呵……

好了~又是时候说拜拜了~ =P
Buh Buaiiss~~
x333 fRenSsss...

~ wen wen ~

0 comments:

Post a Comment

→☼ Sweet ☼←

☺有话跟我说☻


ShoutMix chat widget

φ 知道得更多 φ

My photo
hehe.. me? i not really know myself also.. if you get to know me.. mayb u will like me too~xD i don't like to be alone.. altot i always do.. i like crowd~ but when i get into a crowd..i would like to b alone.. =.= its complicated.. anyway.. i hope someone can know me more than i know myself.. but tat's ridiculous and greedy.. xD
Red Double Sketch Heart